1r Mercat d'intercanvi d'hivern - La Guspira

Aneu traient l'agenda que s'acosta un nou acte: el pròxim dissabte 16 de Novembre, MERCAT D'INTERCANVI.

El nostre primer mercat d'intercanvi porta de nom I MERCAT D'INTERCANVI D'HIVERN, i volem que sigui tot un èxit! És per això que us volem donar motius pels quals no faltar a aquest event.

- Estem farts de criatures, ja no volem tenir més fills... què fem amb totes aquestes joguines, roba petita, i trastos de llar d'infants? A la deixalleria!!

- Carinyo tinc ganes de tenir un fill amb tu. Fins que no estalviem 10.000 euros no podrem comprar la trona, el bibi, el pitet, la robeta, el llit, el parc, el tricicle per quan sigui gran... Morirem de gana. T'estimo.

- Tia m'en vaig cap al Bershkah que tinc zero roba, no ho puc aguantar. Mira, tots aquests sacs de roba de l'any passat... al contenidor! Ja no ho aguanto més!

- Mama tinc els pantalons estripats, les samarretes tacades, i passo fred amb aquesta jaqueta que em va petita :( Quan trobaràs feina?

- No vull aquesta camisa de quadres
- Ostres com mola la camisa de quadres que té aquell paio!

- Tants llibres no m'hi caben a casa!
- Tinc moltes ganes de llegir noves històries!

- Em fa llàstima tirar tots aquests trastos perquè encara són útils! Casa meva sembla un traster! I em fa falta un girador de truites.
- Dissabte 16 de Novembre hi ha Mercat d'Intercanvi a Caldes de Montbui! Som-hi! I et canvio el meu girador de truites per aquest marc de fotos que no utilitzes.


Segur que tots teniu objectes a casa que no voleu, i d'altres que necessiteu o simplement desitjeu. Agafeu els vostres trastos i veniu al I MERCAT D'INTERCANVI D'HIVERN! Us firareu i no gastareu ni un duro.

Per a muntar una parada cal que us inscriviu enviant un mail a laguspiradecaldes@gmail.com amb la següent informació:

- Número de persones que sou
- Número de taules que necessiteu
- Número de cadires que necessiteu
- Si porteu vehicle i si necessiteu acostar-lo a la zona d'intercanvi per a càrrega i descàrrega

*També podeu muntar la vostra parada estil "top manta" o portar les vostres pròpies taules i/o cadires.

L'horari per muntar és de 09:00 a 10:00, i per desmuntar, de 14:30 a 15:30.





Més informació sobre l'activitat

I MERCAT D'INTERCANVI D'HIVERN
Lloc: Plaça 11 de Setembre
Població: Caldes de Montbui
Dia: 16/11/2013
Horari: de 10:00 a 14:30
Organitza: La Guspira, Associació Juvenil d'Agitació Cultural